BASES CONTRATACIÓN TÉCNICOS/AS DE TURISMO

16-05-2018

Á vista da subvención outorgada por parte da Dirección de Turismo da Xunta de Galicia,  na Resolución dictada con data 17 de abril de 2018,  coa finalidade de contratación de persoal con destino ás Oficinas de Turismo, o Concello de Fisterra publica as bases específicas para a contratación de dúas prazas de Técnicos/as de Información Turística a tempo completo mediante contrato laboral de duración determinada durante o peridodo comprendido entre o 15 de xuño e ó 15 de setembro de 2018.

As persoas interesadas poderán presentar as solicitudes dentro do prazo de 5 días hábiles (5)contados a partires do seguinte ó da publicación deste anuncio no periódico La Voz de Galicia. Dito anuncio foi publicado o venres, 18 de maio de 2018.

Descargas