EN NEGRO CONTRAS AS VIOLENCIAS

25-11-2019

O Concello de Fisterra súmase un ano máis a campaña de sensibilización, "En Negro contra as violencias" coa finalidade de promover e facer visible o rexeitamento da poboación fisterrá ante calquera tipo de violencia machista.

Os actos que se levarán a cabo o 25 de novembro son os seguintes:

• 11:00h.-Encontro do alumnado participante do proxecto "Entérate Fisterra"
  • 11:30h.-Apertura de portas ao público
  • 11:45h.-Presentación do acto e Lecturas do alumnado do club de lectura do IES Fin do Camiño
  • 12:00h.-Lectura Manifesto escolar
  • 12:15h.-Lectura Manifesto oficial do Concello
  • 12:30h.-Presentación dos carteis gañadores do obradoiro "Entérate Fisterra" e inicio de pegada oficial
  • 13:00h.-Pegadas dos carteis polo IES Fin do Camiño
  • 15:00h.-Pegada de carteis do Colexio "Nuestra Señora del Carmen"
  • 15:15h.-Pegadas carteis CEIP Areouta de Sardiñeiro
  • 16:00h.-Pegada carteis CEIP Mar de Fóra

De 11:30 ás 13:00h mesa informavia con material da campaña para as persoas que se acheguen e participen nesta actividade.

Domingo, 8 de decembro.-Ás 19:00h "Golpes", no salón de actos do Concello de Fisterra. Espectáculo teatral e pedagóxico, con Estíbaliz Veiga, que analiza o impacto da violencia de xénero e tenta concienciar á mocidade na súa prevención.

Información: Na páxina web: http://ennegrocontraasviolencias.gal/ , no departamento de Servizos Sociais do Concello de Fisterra ou no tlf: 981740001

FISTERRA EN NEGRO!!!