CAMPAÑA #MERCAENFISTERRA

18-12-2015

O Concello de Fisterra promove unha campaña de concienciación para propiciar o consumo no comercio local. Axudemos a incrementar entre todos tanto os beneficios económicos como sociais ou medioambientais do noso Concello

#mercaenfisterra anima a todos os veciños e veciñas a realizar as súas compras do Nadal na vila por moi boas razóns:

• Xeramos emprego e riqueza para o municipio.
  • Fomentamos a diversidade empresarial, o que supón un reparto da riqueza entre un maior número de axentes e persoas.
  • Ao incrementar o gasto en PEMES locais contribuímos a que cos seus impostos se poida medrar en gasto ou servizos sociais.
  • Reducimos e emisión de elementos contaminantes na atmósfera, protexendo así o medio ambiente, xa que non hai necesidade de trasnsportar as nosas compras dende outro punto do mapa.

Felices Festas mercando en Fisterra

#mercaenfisterra #xeraemprego #protexeomedioambiente