DESPREGRAMENTO 4G NA BANDA 400MHZ

27-01-2016

En próximas datas, estará dispoñible en todo o territorio do noso concello a nova xeración LTE sobre a banda de frecuencias 800MHz dos principais operadores móviles, comercialmente denominados como 4G.

A prestación deste servizo pode conlevar a aparición de determinadas afectaciones na recepción da señal de Televisión Dixital Terrestre (TDT) os usuarios.

O Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo, a través da Orde IET/329/2015, de 26 de febreiro de 2015, estableceu o procedemento de actuación para solucionar este tipo de problemas, garantindo que as molestias os cidadáns sean mínimas e a súa solución gratuíta.

No caso de que algún veciño se vexa afectado por este motivo poden poñerse en contacto no seguinte número de atención gratuito para solventar esta incidencia:

Máis información na seguinte ligazón: https://www.llega800.es/