BANDO ATENCIÓN AO PÚBLICO

27-01-2021

O Decreto 8/2021, do 26 de xaneiro da Presidencia da Xunta de Galicia, polo que se adoptan medidas no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia para facer fronte á crise sanitaria anunciou novas restricións que estarán en vigor dende as 00:00h do mércores, 27 de xaneiro e que se manterán, polo menos, ata o 17 de febreiro do 2021.

En dito Decreto recoméndase:

-“Restrinxir ao máximo a interración social e que os encontros queden limitados únicamente á unidade de convivencia”.

-“Evitar ou reducir a mobilidade xeográfica o máximo posible”.

Toda Galicia está no nivel máximo de restricións e recoméndase saír da casa só para cuestións esenciais, polo que:

1º.-A atención ao público, de forma presencial nas oficinas municipais e demais departamentos do Concello de Fisterra, quedará limitada aos casos de extrema necesidade e sempre con cita previa solicitada ao Concello.

2º.-A solicitude de cita e os trámites administrativos poden facerse:

-VÍA TELEFÓNICA: 981 740 001 (DE 9:00 A 14:00H)

-CORREO ELECTRÓNICO: info@concellofisterra.com

-VÍA TELEMÁTICA: https://sede.concellofisterra.gal/opencms/es/